Klachten

Hands & Paws doet er alles aan om een perfecte service te verlenen. Mocht de service desondanks niet aan uw verwachting voldoen, dan kunt u een klacht indienen bij Hands & Paws. Dit kan per e-mail (info@handsenpaws.nl) of per reguliere post:

Hands & Paws
Mississippistraat 118
1448 XB PURMEREND

Klachten over de uitvoering van de overeenkomst van het artikel dienen:

  • binnen 24 uur na de uitlaatdienst;
  • volledig en duidelijk omschreven;
  • indien mogelijk voorzien van foto’s;
  • o.v.v. het contractnummer, datum en tijdstip wandeling en naam hond

worden ingediend bij Hands & Paws.

Binnen 24 uur (maandag t/m vrijdag) na ontvangst van uw klacht ontvangt u van Hands & Paws een ontvangstbevestiging; binnen uiterlijk 7 werkdagen na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een inhoudelijke reactie.

Indien is aangetoond dat de uitgevoerde service niet aan de overeenkomst beantwoordt, heeft Hands & Paws -uiteraard in goed overleg met u- de keuze de betreffende wandeling:

  • te vervangen door een nieuwe wandeling;
  • het wandeltarief te crediteren;

Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar Hands & Paws bij is aangesloten.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage Wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.